joi, 8 decembrie 2011

SWIPE Magazine by Nokia N9 – cea mai nouă revistă online de lifestyle

Swipe Magazin  e un proiect foarte drag mie. M-am implicat pentru ca mi-a placut ideea lor si pentru ca e ceva nou si foarte interesant . O revista unde puteti gasi lucruri inedite. O revista cu stil..in care veti gasi chestii pe care nu le mai gasiti nicaieri. Rasfoiti-o  cu placere ...Merita!!!!!







Bucureşti, 18 noiembrie 2011 – Dezvoltat de agenția Wunderman SWIPE Magazine este un concept inedit de revistă online inspirat de  noul smartphone, Nokia N9.



SWIPE Magazine - http://swipemagazine.nokia.ro - este o platformă online de lifestyle care îşi propune ca printr-un conţinut original şi o tehnică îndrăzneaţă de navigare online să provoace publicul să experimenteze o nouă dimensiune a vieţii cotidiene surprinse cu Nokia N9.



Site-ul este structurat pe patru categorii: arte plastice, fotografie, teatru, modă şi conţine articole, imagini şi clipuri video generate de lideri de opinie din fiecare segment în parte.



 Suzana Dan (artist plastic), Cosmin Bumbuţ (fotograf), Marius Manole (actor) şi Ovidiu Buta (critic de modă) ne vor face cunoştinţă cu lumea lor, văzută prin intermediul unui Nokia N9. Ei vor contribui la actualizarea permanentă a conţinutului de pe site, pentru ca publicul să aiba acces la evenimente relevante din peisajul cultural şi monden, precum şi aspecte inedite din culisele vieţii celor 4 personalităţi.



Numele  SWIPE Magazine este inspirat din gestul swipe, care reflectă una dintre principalele caracteristici ale smartphone-ului Nokia N9: mişcarea de glisare. În acest context, Nokia N9 aduce un design inovator, în care butonul de navigare este înlocuit cu gestul swipe. Oricând utilizezi o aplicaţie, o mişcare de glisare din orice colţ al ecranului te va duce către meniul principal.



În aceeaşi idee a fost gândită şi platforma online Swipe Magazine, glisarea reprezentând o variantă mult mai simplă a modului de a interacţiona pe internet.



Site-ul conţine o pagină de intro în care se regăseşte o casetă prin care utilizatorul îşi alege modalitatea de navigare. Dacă utilizatorul alege să-şi activeze camera web, site-ul detectează mişcarea mâinilor sale şi trece la următorul articol sau la următoarea secţiune din meniu. În cazul în care utilizatorul nu deţine o cameră web, acesta va putea să navigheze în site folosind gestul swipe cu ajutorul mouse-ului.



„Cât de interesant poate fi banalul cotidian şi cât de mult poate captiva el atenţia? Probabil că suntem supuşi conexiunilor pe care creierul le face dincolo de voinţa noastră, iar acest lucru face diferenţa de exemplu dintre imaginea aceluiaşi copac fotografiat de mai multe persoane. Dacă într-o imagine veţi descoperi apocalipsa în cealaltă poate că veţi vedea doar frunzele. Artiştii, cum bine spunea tatăl meu, sunt nişte mari mincinoşi iar acest proiect mă provoacă să vă mint cu un alt instrument în mână decât pensula şi culorile.” Suzana Dan



Scopul meu este să intervin atunci când cuvintele îşi pierd din importanţă şi locul lor este preluat de imagini. În modă fiecare imagine portretizează un stil şi exprimă mai mult decât orice cuvânt. Îmi place să creez şi nu să distrug, să formez şi nu să deformez imaginea, relatând în acelaşi timp esenţa stilului. Swipe Magazine este un proiect curajos care lucrează cu elementul meu preferat: imaginea în diferitele ei ipostaze.” Ovidiu Buta

 

„Un fotograf nu este cel care ţine un aparat foto în mână, ci acela care vede în jurul său fotografii în tot ce îl înconjoară. O fotografie bună poate fi construită şi asteptată să se întâmple, dar sunt şi momente pe care îţi pare rău că le-ai pierdut pentru că nu ai întotdeauna aparatul foto cu tine. O tehnologie suficient de performantă, care îţi permite să surprinzi imagini şi cu un telefon mobil, poate fi următorul pas în materie de fotografie, dar şi de libertate de exprimare. În acest context, Swipe Magazine este o platformă de prezentare a unei forme noi de expresie în fotografie.” Cosmin Bumbuţ



„Teatrul e o lume ireală. Acolo în culise şi pe scenă se creează ”ceva”... Un fel de mediu fantezist şi copilăros. Toţi actorii sunt nişte copii, chiar şi cei bătrâni, au emoţii, vanităţi, bucurii, răutăţi, orgolii pe care oamenii normali, obişnuiţi nu le pot înţelege. Îmi place că la teatru totul e unic. Fiecare seară... Actoria e o meserie care te păstrează viu, atent. Mă bucur că prin acest proiect pot opri clipa, vă pot arăta lumea din spatele scenei. Sper să vă placă.” Marius Manole



Creat pentru utilizatorii care apreciază o combinaţie impresionantă între design şi tehnologie, Nokia N9 va fi lansat în decursul lunii noiembrie în România.



Echipa care a lucrat la dezvoltarea proiectului:

Nokia România: Alina Gheorghiu – Digital Marketing Manager; Monica Stanciu: Activation Manager; Wunderman România: Alina Dumitru – Account Director, Mirela Ologeanu – Account Manager, Joaquin Bonilla – Executive Creative Director, Andrei Bunciu – Head of Digital Creative Team, Ionut Mustaţă – Copywriter, Raluca Popa – Online Strategist, Mihaela Mureșanu – PR Director, Denissa Scutaru – Senior PR, Marius Simionescu – Digital Producer, Radu Coman - Web developer, Alexandru Peter - Flash developer.

Despre Nokia

Nokia este lider global în domeniul comunicaţiilor mobile, produsele sale devenind parte integrantă în viaţa oamenilor din întreaga lume. În fiecare zi, peste 1,3 miliarde de oameni folosesc terminale Nokia pentru a surprinde şi împărtăşi experienţe, pentru a accesa informaţii şi a naviga cu ajutorul hărţilor sau pur şi simplu pentru a comunica unii cu alţii. Datorită inovaţiilor în domeniul tehnologiei şi design-ului, Nokia a devenit unul dintre cele mai recunoscute branduri din lume. Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să accesaţi http://www.nokia.com/about-nokia

Despre Wunderman România



Parte a grupului Y&R Brands, divizia Wunderman a devenit activă pe piață din România în decembrie 2007. Ileana Badiu, Tereza Munteanu și Joaquin Bonilla ocupă funcțiile de Managing Partners Wunderman. Agenția oferă o gamă largă de servicii ce includ event marketing, consumer promotion, trade marketing și dezvoltare POSM, direct marketing, PR, interactive & New Media, digital thinking.

Un comentariu:

Oshawa sau nu

 Nu m-am apucat de oshawa... asta asa, ca sa nu credeti despre mine ca sunt un tip consecvent si care isi tine promisiunile . Nu, nu sunt. A...